Jag som är grundare och driver Happy Workflow AB heter Therese Haag och efter två decenniers erfarenhet av uppdrag med fokus på administration, ekonomiadministration, samordning och interpersonella kontakter insåg jag att det jag älskat mest i mina roller är att få stötta människor och företag att skapa ett flöde i företaget som underlättar för alla involverade (från kund/klient till anställd). En bra grund skapar trygghet och effektivitet för alla, vilket i sin tur ökar företagets finansiella omsättning. 

 

Ena grunden är att effektivisera det operativa arbetet, men det operativa arbetet är inget utan att människorna i organisationen vet hur de ska arbeta och varför de ska lägga sin energi och engagemang i just ditt företag. Coachning är därför en viktig del för företagets framtid och något vi jobbar intensivt med att utveckla.


För att kunna erbjuda avlastning för de behov som finns hos just er sker samarbeten med andra virtuella assistenter, som har samma värderingar och vision som mig. Tillsammans bygger vi ett powerteam som låter oss alla utvecklas, växa, ha roligt och framför allt kunna avlasta fler företagare! 

Min vision för Happy Workflow AB är att driva en värdefull verksamhet som bidrar till att öka välmåendet hos företag och deras anställda, samt att vara en del i att skapa en yrkesvärld där både människor och organisationer har långsiktig hållbarhet avseende hälsa och utveckling.


Connecta gärna med mig på LinkedIn där du även kan läsa mer om just mina kompetenser och erfarenheter.


Tillsammans mot en bättre framtid!

Copyright © Happy Workflow AB 2024